środa, 20 kwietnia 2016

DOMOWE SPA


Cześć dziewczyny! 
Korzystając z tego, że jestem chora i mam sporo wolnego czasu postanowiłam stworzyć dla Was notkę :) 
Dzisiaj postaram się Wam zrecenzować to co lubię najbardziej czyli - maseczki... i nie tylko 
oraz pokaże Wam kilka bubli, które u mnie się nie sprawdziły .




Od zawsze i chyba już na zawsze pierwsze miejsce mają u mnie maseczki z firmy ZIAJA.





Jak dla mnie są najlepsze i bardzo lubię je stosować :)
Skóra po nich jest delikatna, przyjemna w dotyku oraz
 na maxa wygładzona.
W zależności od tego jak chce "dopieścić" moją cerę używam ich na przemian. Wiem, że jest tych rodzai dużo więcej, aczkolwiek te u mnie sprawdzają się najlepiej i według mnie są godne polecenia.
Maseczki od zawsze kojarzyły mi się tylko z kolorem białym.
 Do czasu, kiedy zaczęłam stosować maseczki z Ziai.
Maski te są z różnym rodzajem glinki.
Z glinką szarą, różową czy czerwoną co nadaje im koloru
 i świetnie to wygląda .
 Producent pisze, że maseczki zapobiegają powstawania podrażnień, regulują proces keratynizacji naskórka oraz chronią przed nadmierną utratą wody co jest bardzo ważne . 



Kolejnym produktem również z tej firmy jest orzeźwiający peeling do twarzy. 





Peeling na 6 z plusem !
Po jego użyciu ZERO tzw. 'suchych skórek' .
Polecam go stosować na kilka godzin przed zrobieniem makijażu.
Zwalczy skórki, których potem nie będzie podkreślał podkład :)
Ma lekki, świeży, cytrusowy zapach .
Producent pisze, że peeling oczyszcza i delikatnie masuje powierzchnię naskórka oraz pozostawia skórę gładką, miękką
 i zadbaną co jest w 100% prawdą :)



Natomiast peelingiem, który się u mnie nie sprawdził jest
 peeling myjący- pomarańczowe masło, energia pomarańczy-
który również jest z firmy ZIAJA.



Ma bardzo małe drobinki peelingujące.
Słabo pomarańczowy lecz taki egzotyczny zapach.
 Nie zwalcza tak dobrze jak peeling wyżej suchych skórek.
Po jego zastosowaniu, pamiętam, że bardzo piekła mnie skóra, dlatego u mnie się nie sprawdził.




Maseczki MARION SPA



Te maseczki również polecam, mają bardzo podobne działanie
jak maseczki z Ziai.
Jest ich wiele rodzai, chociaż ja najczęściej stosuję tą zieloną odżywczo-nawilżającą , a niekiedy, tylko raz na jakiś czas tą niebieską regenerująco-ujędrniającą. 




Tonizująco- ujędrniający preparat do demakijażu
 i oczyszczania skóry.






Jak do tej pory jest to mój najlepszy tego typu preparat. 
Bardzo szybko i dokładnie usuwa makijaż.
Używam go nie tylko do demakijażu.
Codziennie rano i wieczorem spryskuje nim twarz 
i wklepuje go palcami.
Ma bardzo przyjemny zapach i jest bardzo wydajny :)



Natomiast kolejnym bublem w mojej kosmetyczce do pielęgnacji twarzy jest
płyn micelarny firmy Marion





Niestety nie sprawdził się on u mnie.
Nie do końca zmywał mój naprawdę delikatny makijaż.
Musiałam wspomagać się innymi preparatami dlatego z niego zrezygnowałam, aczkolwiek podpasował on mojej siostrze.






Na dzisiaj to tyle.
Mam nadzieję, że te informacje przydadzą się Wam
i z nich skorzystacie.
Piszcie mi w komentarzach  jak Wy pielęgnujecie
swoją cerę.
A teraz już kończę, idę się dalej kurować.
Do zobaczenia niebawem ! :*





14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie maseczki z ZIAJI są extra, zwłaszcza ta szara :)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawi mnie ta maska kojąca ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować ten cytrusowy peeling z Ziaji! Z serii liście manuka mam mgiełkę do twarzy i też super się sprawdza, ma piękny zapach :) super post!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty od Ziaja ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty firmy Ziaja :) Mam ten tonik, u mnie się nie sprawdził, ale fajnie że u Ciebie tak :D
    Koniecznie muszę przetestować te maseczki :))
    Pozdrawiam i obserwuję ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję trzy maseczki z ziaji :) zapraszam do mnie ;)
    http://daria-gmyrek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Aż zachciało mi się zrobić spa w domu!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa uwielbiam takie posty! Muszę niedługo porządnie poszukać jakichś fajnych maseczek. Te twoje wydają się świetne chyba wypróbuję! Świetny pomysł na post <3

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu przetestować te maseczki z Ziai, bo dużo o nich słyszałam :)
    miałam ten tonik i był super
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najleprzy peeling z ziai <3
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń